AFB COMMUNITY

GIVEAWAY 2016 TAHUN IMPIAN KITA BY MAWAR ASSUFI

by - 1:51 PM

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum. Dan haii bloggers sekalian. Meskipun ramai tak tahu pun URL Link Blog ni dah bertukar. Nak juga bagitahu. Ya. Link dah bertukar kepada mawarassufi.blogspot.com bukan lagi naurahnawwarah.blogspot.com yaa..


Nak buat Giveaway sepanjang sebulan ni okay tak :) Giveaway ni namanya "2016 TAHUN IMPIAN KITA". Jom Join, syarat yang tersangatlah simple.


(Backlink banner di atas ke blog ini)

TEMPOH SEGMEN : 15/01/16 -- 15/02/16


SYARAT PENYERTAAN :

1. Follow Blog Mawar Assufi dengan seikhlas hati.

2. Like Instagram D'Coklat Dessa. Baru lagi create, jom support ya kawan-kawan ^^, Thanks tau ! :D


4. Ceritakan serba sedikit Impian Dalam Hidup yang Ingin Anda Capai Dalam Tahun 2016 Ini. Marilah share, mana tahu kawan-kawan baca. Dan Mereka mendoakan supaya Impian Anda Tercapai. In Shaa Allah. 

5. Jangan Lupa Letak Entry Link Anda tau ^^.

6. Tag 5 Kawan Yaa Supaya Dapat Sama-Sama Aware GA ini ^^,


========================================================================

Ini adalah Impian Dalam Hidup yang Ingin Aku Capai Dalam Tahun 2016 Ini :


Impian aku banyak. Tapi, yang betul-betul aku nak dapat dalam tahun ni adalah kejayaan memperkenalkan dan mengembangkan perniagaan aku. Sama ada perniagaan pakaian muslimah mahupun perniagaan coklat buatan tangan khas dari air tangan aku sendiri. Aceceyy..

Inilah impian tahun 2016 aku. Nak berjaya kembangkan perniagaan kecil-kecilan aku ni.. Doakan aku yaa ^^,

========================================================================

10 Peserta Yang Ada Impian Terbaik, Nak Bagi Hadiah Homemade Coklat Best Best! Nak tak? hihi


Psstt .. Dan dalam masa yang sama nak pilih 10 blogger terpilih nak masuk dalam BlogList Mawar Assufi. Nak ke Nak? ^_^






| Qawiy Ya Qalbi |

You May Also Like

63 Doakan Mawar AsSufi

Salam Sayang Dari Saya, Mawar Assufi ^^,